星期二, 1月 04, 2011

音樂 話劇 詩詞和舞蹈

sorry 今日個題目係用左黃先生的歌詞~ 不過我想講我對呢幾樣野都的確幾鍾意睇/聽...... 好想quote~

(好彩黃先生無寫"時裝", 不是我杯茶~)

講返今日想講既野先.

五年前在周華健演唱會, 聽到首新歌"言之尚早", 唔知係邊個填...... 原來係黃先生...... 佢仲特登在訪問中重提呢隻歌...... 可能唔想多 d 人知......
我想講, 唔睇真係分唔到係邊個填...... 就如最近聽"陀飛輪"/"苦瓜", 點解同夕爺最近的"放下"題材有 d 似...... 我估係香港人真係需要反思一下自己的心靈需要...... 所以佢地都不約而同寫呢類歌.

0 Comments:

發佈留言

<< Home