星期三, 12月 19, 2007

:~ 懇請幫忙 (置頂)

一路有睇小妹blog的人都知我之前死左 harddisk...... 家下睇怕都無救, 希望大家幫下手~ 送份聖誕禮物俾我丫~ send 返夕爺的電台節目 file (尤其係有誰共鳴, 同上 wasabi 節目果 d~) 俾我啦~ 我連自己上叱吒樂壇果集都無埋, 嗚~ (仲有自己錄果 d 字傳廣告, 如果有人在這裡 download 左的, 煩請 send 埋俾我, 謝謝!)

做好心有好報~ 大家可以提出要歌詞/mv/舊剪報/訪問等等, 得到反應的話我會稍後貼上. 又或者體諒下我咁慘~ 麻煩晒~

最後, 我的 email 是:
多謝大家! :)

3 Comments:

Blogger Unknown said...

http://post.baidu.com/f?kz=133644674
这个地址里面有, "有谁共鸣"的音频翻译,在后面回复栏里面有节目下载地址

11:14 下午  
Blogger apple said...

報料熱線:
Angus 主持 '活得很滋味', 介紹有機食品, 係泰國之後,整甜品之前.

咁我有冇五百蚊報料費?

1:25 上午  
Blogger m@linxism said...

梗係無啦! 晨早知! 錄埋!

2:13 上午  

發佈留言

<< Home