星期六, 9月 16, 2006

大學的通識課程

HKU
CUHK
UST

--
UST 真係沉悶 D 喎. C 生...... 有無得叫 Dr. Yee 請夕爺黎? 不過爭 D 唔記得佢都唔聽香港 D 歌, 上次唱 K 果陣佢講過..... 會唔會連夕爺是誰都唔知呢?

--
上周日見到的內地朋友, 唔知係咪見到我個 BLOG 的講座資料然後飛落黎聽 talk 呢? 夕爺真係帶動左香港 GDP 的上升 (可能我都有份幫左手~) anyway, 就算唔係, 我幫內地朋友問助手拎左張卡片, 點都係我功勞架啦~

--
唔知係咪有人想知講座的八卦, 其實心有所感, 不過唔想寫出黎, 費事第時會上左報紙雜誌! (尤其係蛇果日報, 日日都有網上乜乜, 係咁易網上搵下料就當新聞報, 咁簡單不如我去做!) 可以講的只係問左助手本書進度點, 助手話揀突左歌, 要再'西'下...... 同埋助手話我將 D 歌名 FILE 用英文打, 佢要用中文打返歌名...... (唉呀...... 作為 IT 人, 改 filename 有 standard... 要考慮 OS/locale/uniqueness 架嘛...... 真係麻煩晒助手先生你囉 ^_^ 快 D 出書啦)

3 Comments:

Blogger m@linxism said...

sammy

其實我無失望﹐呵。

莫非你指的是哥哥﹖ :O

如果有D咩 夕爺VIDEO/AUDIO FILES珍藏的記得SEND份黎~

11:31 上午  
Blogger m@linxism said...

whatever.

the same: 如果有D咩 夕爺VIDEO/AUDIO FILES珍藏的記得SEND份黎~ :>

10:10 下午  
Blogger m@linxism said...

c 生

人地都係 general education 即...... 當年 edward lam 黎左 ust 一個 (?) sem 就返去 HKU 長駐, 係咪 usters 頂佢唔順?

10:11 下午  

發佈留言

<< Home