星期六, 8月 12, 2006

Paul, Leslie and Danny...

尋晚寫到睇""喝彩"

今次去睇是因為要捧 Hamlet 王子的場! 請見這裡

劇情是八十年代的三劍俠的遭遇...... 尤其是 danny and leslie. 一起一落, 一落一起, 命運令佢地可能不免起了心病?

見到 danny 被逼要唱 '神仙也移民', 真係心一酸 (我有印象!!! 當時已有留意樂壇? 應該係睇報紙......) 不過成套戲我都無喊 (要知有死別......), 係因為我唔係太過係佢地 fans? 我覺得係製作人唔想'催淚'.

回想起 danny 在 88 年, 就 plug 左當時係新人的夕爺寫的'從今以後', 跟住仲應該係隻隻碟都有搵佢. 真係會俾機會新人! (不過都要講下, '只因愛你'唔應該PLUG... 仲係碟名! 因為陳潔靈版比較感人)

至於 leslie 就更加唔需要講......

講下演員:

譚偉權先生做 leslie 都好精彩! 歌聲直頭好似! 最搞笑係見到彭鎮南先生同姚潤敏小姐在 gary 落台扮紅館握手時勁'拉'住佢仲要錫佢!

陳健豪先生繼上次做 Hamlet 咁有 energy, 今次做到 danny 果種好 innocent 的氣質, 又有'公子'的 FEEL. (其實仲似'王子', 當年 danny 都已經係王子, 咁 angus 做過 hamlet, 直頭係王子啦!?) 但有某 D '憤慨'場合, 好似都係有 D hamlet 影子. (尤其係 D 衫, hamlet 又係白色, danny 都係)

同埋完場後有簽名會, 我忍唔到同 angus 講話上次睇左佢做 Hamlet, 今次黎元朗 (自己入元朗都係第一次) 捧佢場~ 仲影左幾張相, 實在太搞笑. (我不嬲都覺得自己應該係冷靜/漠的人黎既...... 除非好喜歡某樣事啦, 例如夕爺咁啦~)

我想講...... 聽晚我會再睇多次! 希望仲有飛~

--
另. 嘻, 今晚娛樂新聞台播左訪問 part 1, 好搞笑! :D

0 Comments:

發佈留言

<< Home