星期三, 6月 21, 2006

翡翠劇場




--
1. sorry...... 兩年來我一直唔知 TBB 版本 MV 有夕爺出演!? 多謝 TWINS FANS! 唔係我都搵唔到!

2. 夕爺'扮'開腔唱'被顧嘉煇的歌'...... 點解我覺得明哥把聲變左? 好似夕爺把聲!

3. TBB 可以擺好多舊劇片段落去! 望落就有'狂潮', '強人' (兩套都在 TBB 收費電視追左!) 仲有繆小姐 (唔聽林奕華先生在RTHK的節目都唔知佢叫CORA!)

4. 唔怪得寫, '過去一九七幾'. 八零年以降 (日文有'以降', '以來', 無'以後'......) D 長劇 (仲有邊套?) 總係爭咁D. 果陣長劇 狂潮 / 強人都過百集, 編劇導演發揮大, 狂潮仲可以SIDETRACK到黃新娶老婆娶一集, 成集唔見發哥等等其他主角! 強人又可以有成PART(十五分鐘)無對白, 單靠影像! (孖仔孖心肝都可有五分鐘, 有星爺的型體動作撐住!) 林奕華編劇的幾集, (近呢幾集雷學文同香蕙之好返, 就又搵返佢編) 對白精警, 仲有好多話劇式的表達手法 (唔好叫我解釋呀! 我又唔係學 DRAMA) 好可惜其實我都係一九七幾出世 (呵, 都老了), 不過八十年代的劇集興盛就唔係教人奮鬥, 振奮人心的'長劇', 又唔係顧嘉煇的歌 la~

5. 唔怪得歌詞仲要有'萬般情/恩/怨'...... (學霑叔嘛) 後尾夕爺話要填'萬般XX'落去紀念霑叔隻歌, 但無喎!

--
updated linxism.com : 2005 lyrics list, 歡迎指正

--
尋日(MON) MP POST個中文QUIZ, 十條我都識晒喎, 乜好難咩?

--
另, 如果俾我寫, 是否要寫 'm, 最喜愛顧嘉煇作品: 兩忘煙水裡'? (其實係咪呢隻? 好難講, 但我細個時最深印象是這隻......)

0 Comments:

發佈留言

<< Home