星期五, 4月 21, 2006

QRC/E/W?

OK I have to confess.

一直以為自己有這一張 (畢竟有這麼多版本!), 但原來沒有. @CR, 我說, '唉呀我只有首都及兒童樂園, 原來沒有這張, 真係唔O岩!'

夕爺: '梗係唔O岩啦!'

haha

btw, 夕爺話佢原來無'兒童樂園'! 而我在幾年前 hmv sale 見到有兩隻賣 $20 each. 咁我以'拯救'既心境去買晒佢 (拍賣場都唔只這個價啦!) 後來俾左一隻俾喜歡達明一派的同事. 但我竟然忘記左呢件事, 仲同夕爺話我應該仲有一隻響屋企, 搵到就送俾佢添!

各位如果有多, 就寄/拎去 CR 啦! :D

--
點解字謎答案, '皇后大道中'歌詞第一句的答案唔係'皇后大道西'??

0 Comments:

發佈留言

<< Home