星期六, 4月 08, 2006

^_^~

尋晚去左睇 'scrap heaven'. 為了我喜歡的 Jo san~
先寫少少同兩年前的 '鏡花水母' 的相同...

1. 兩套戲都好似同另一個男的搞基咁既?
2. '鏡'片JO無老豆, 呢套都中途死左 (未死果陣都已經痴左)
3. 又係做D'無業'角色... 偏離左社會既.

套戲究竟想講乜呢? 男人的情誼? 想要反叛結果玩大左又承受唔到結果? 真係唔係好知導演想點.
同埋點解JO SAN 會有咁多'炸藥'? 佢同KILLBILL女有路?

加瀨亮做得唔錯, 之前在'戀愛地圖'幾CUTIE, 呢套夠白痴.. (佢同JO都係 izzue.com 的 model~)
另, 柄本明好正! 當年在日劇'OUT', 已經'嚇'死我 (好彩佢個角色無原著咁癲... 如果唔係... >_<)

送俾大家一張響日本好值錢既相! (當年在 auctions.yahoo.co.jp 換到唔少正JO野返黎添~ :P)


--
今篇同夕爺無關? 請發揮想像力, LINK到有關啦!

--
另, '挑戰'裡面梁朝偉真係做得好好. 我都話我'遲熟'~ 如果唔係當年都讀緊小學, 照計都會迷偶像架~

0 Comments:

發佈留言

<< Home