星期三, 4月 05, 2006

謎 (1) (?)

因為唔知道未來會唔會仲有難解的問題, 所以(?)先.

1990/91年? 亞記播的'野櫻花', 主題曲由陳潔靈小姐主唱. 此曲與陳百強先生的'只因愛你'同曲. '只'由夕爺填詞, 但'野'的主題曲由誰填? 未曾得知, 不過...... 我覺得'野'版本寫得好好多! (唔好意思呀夕爺~)

咁多年我都仲記得歌詞! 謹此為記. 希望ATV快D重播等我VER下 (CAST有湯鎮業, 戚美珍等...)
(又或者歡迎各位供檔俾我!)

--
兩顆心徬徨的跳 熱燙得如同高燒
街裡的人潮 給吹散了 還剩愛侶有多少?

也許心仍然掛念 夢裡常盼可再見
當相對無言 只想永遠 留在過往懷念

再 懷念 那一天可永遠
雨下未停 擁著熱情 熱吻送咀邊

月已朦朧和隱現 一晚春宵這麼短
愛你 沒寄望著明天

為何遇見 再次叫你我似斷難斷 (呢句唔SURE)
難改變 絲絲愛意 附於今天昨天 (呢句唔SURE)
願你我未曾遇見 若要說(怨?)只願說(怨?)一句無緣

最尾果段唔記得啦...

--
我仲懷疑'傅紅雪傳奇'主題曲都係夕爺填? 一來年份夾 (89年), 二來仲記得幾句 (多得同當年喜歡睇ATV的同學仔成日傾偈~)

直至死 仍然纏綿夢寐
我只擔心 夢幻要別離
情逝去 再無餘地

似唔似呢?

0 Comments:

發佈留言

<< Home