星期四, 6月 23, 2005

回返口氣..

既然回返口氣, 就要繼續講下野先.
今日係咪我返咁多堂KOREAN無恰眼訓既第一次? -_-~

尋日俾雷打中我地果頭既變壓站, 所以所有預錄無晒! 不過好彩原來曾特首上任, 所以"再生緣"無播晒, 今日再播返~ lucky~ (我好鍾意睇林峰~ 所以遲D 播完創世紀播尋秦記, 真HAPPY~)

講下亞記果套"賭神秘笈". 勁唔掂! 除左張家輝/江華FANS (又或者萬二蚊FANS?) 之外, 可以不看.

最近從某途徑見到有32集版"再生緣"(TV版得30集), LAAP過下見到EDITING有唔同, 但未細看下點解會多左兩集?

仲有又係某途徑有亞記91年舊作"本是同根", (海外名"還我今生). 當年我個FRIEND屋企淨睇亞記, 我都好似跟左佢... 仲記得期期亞記週刊都有買, 睇完仲會俾左坌[~ 所以呢套劇我都有印象, 係呂頌賢X左蔡曉儀 (又係蔡曉儀...)

套劇仲有童星李氏兄弟, 同埋江麗娜!! (LEILA FANS要睇下啦)

江華同呂頌賢係兩兄弟, 呂細個有意外, 癱左... 15年後先好返, 仲"X"左大佬女友.. (蔡曉儀飲醉左, 以為呂係江, 咩完之後仲唔知咩錯左人) 跟住拆散呇a... (蔡仲係真心鍾意左呂, 乜果陣D 價值觀咁既?) 到蔡鍾意左呂之後, 呂又為左名利(?)去娶左楊玉梅, 點知後尾又唔要楊玉梅 (因為原來只係利用帊佢{...)

咁江又同左劉錦玲....

總之最後呂頌賢變返癱癱地咁...

懷疑大橋係咪 inspired from "Flowers for Algernon"? (之前有提過, PAGE ONE都買唔到呢本書呢! 日本果邊, 名編劇岡田惠和就有GUTS去改編呢本名著!)

anyway... 1991 年, 日本同香港都咁興"DORODORO系", 即係D 劇情好刺激! (我鍾意!)
呀... 仲有, 同年 (1991年) 無記台慶劇"大家族", 恬妞姐LUM萬子, 點知又係醉左俾人咩左 (果個係許紹雄! -_-). 點知恬妞又以為係俾萬子咩左.... 興D 咁白痴既劇情?!

1 Comments:

Blogger oakleyses said...

網誌管理員已經移除這則留言。

9:22 上午  

發佈留言

<< Home