星期二, 7月 12, 2005

天堂鳥(舊劇重播及其他)

香港真係無乜高質素的電視劇討論區. (當然我都唔係啦~) 亦都無人去討論下D 重播劇. 日本 2CH 就有個專講舊劇的版, 好正~ 我都成日去睇
http://bubble4.2ch.net/natsudora/

講返亞記朝早重播的"天堂鳥". 開頭竟然係講198X年香港暴動... (咁梗係虛構, 暴動係6X年呀可~) 搞到劉雪華老豆間金鋪俾人劫, 而保險又無得賠... 劉雪華有曾偉權 (保險公司老版, 有錢仔) (嘩佢呢期好紅! 奪命真夫又有佢!), 金興賢, 吳剛師父, 王偉 LUM 佢... (勁!)
而麥翠嫻... 把聲好難聽. 我淨係記得妐齞捄L記第一套"摘星的女人" (又係DORODORO系) 好鬼正~ 夠激~ 坉n勾朋友條佬 (石修.. 點都唔係仔啦卦, 石修響套劇度叫"井望天" :O 而麥就叫"TRACY".. 希望無記錯~)

講返入正題先, 須知要拍"香港暴動", 都真係要動用幾多人力物力. 叫做係大製作黎架啦!
同埋相信保險響當年叫做"新興行業"!
再講原來監製係劉家豪, 助理係李力持~

好想亞記重播"傅紅雪傳奇"! (我有無在呢度講過呢?) 又係有曾偉權架! 響呢套劇叫"樂天", 做得幾好!

無記朝早重播"十月初五的月光", 我就無興趣啦~ 唔想睇佘小姐... -_-~

2 Comments:

Blogger oakleyses said...

網誌管理員已經移除這則留言。

9:22 上午  
Blogger Unknown said...

網誌管理員已經移除這則留言。

6:03 下午  

發佈留言

<< Home