星期四, 6月 09, 2005

亞記近來朝早重播的劇..

亞記近來朝早重播的劇..

今日開始重播鄭少秋主演的"望父成龍", 一望, OH NO! 主題曲由林夕填詞? (但成套劇, 連片頭片尾無主題曲喎! 得純音樂!) 咁即係繼之前"第三間電台" (家燕姐+小田+苑琼丹) 劇中既台歌 (主題曲陳山河+唔記得邊個女仔唱係陳少琪填喎反而) 之後, 又一林夕當年在亞記之作.

以後亞記重播乜都要CAP一CAP睇下先得啦!



又講下O岩O岩完左果套"Q表姐", 之前都有講過何美婷當年過檔亞記, 做左呢套同"我係TUNA FI"都係擔正. 響"我"劇, 有好多仔LUM佢! 計有劉錫賢, 詹X熙, 鄧浩光, 曾偉權 (得廿集咋, 使唔使咁多件呀)

而響"Q"劇, 則有前男友一名, 觀音兵一名, 同埋歐錦棠做囧k友. 成套劇講真, 都唔知有乜主旨, (或者可以咁講, 之所以套劇主題曲係甄楚倩既"懶洋洋的下午" <劇中字幕版> -> 響CD中係印"一個懶洋洋的下午", 點解唔同呢? 唔知!! 所以成套劇只係濔漫住懶洋洋的氣氛, 同埋唔知講乜!)

最攪野係歐錦棠做佢男友, 都係稱呼佢"Q表姐"果度搞野! -_-~ 仲有... D 主角名字同本人名字一樣, 王艷娜飾柴艷娜, 而戴夢夢飾柴夢夢 (唔知有無戴夢夢FANS睇呢套劇呢? 仲有第三間電台都有夢夢做家燕姐個女架!)

尋晚睇最尾一集, 要歐錦棠抱起何美婷, 真係令人為妠中@把汗! 點抱得起呀大佬! (咁X...)

不過... 尾段歐錦棠同何美婷D 談情戲勁搞笑, 值得一睇! 好搞笑歐錦棠去參加張國榮模仿比賽, 仲要唔只一次!

最後再要講講, 咪話有關詠荷做呢套劇. 佢做個"大明星" (點解要括? 因為亞記根本營造唔到呢種氣氛!) "鞏倩雯", 原來係影射陳慧嫻 (阿ESTHER姐仲響劇度唱"千千X歌"告別!!!!) 須知當年PRISCILLA姐既形象設計就係收尾在淘氣雙子星做"萬人迷"既余倩雯嘛!!
咁明顯既影射! (但我又唔知點解要搞個咁既角色喎, 基本上無都完全OK!)

不過, 再最最後, 第三間電台, Q 表姐, 同埋我係TUNA FI的主題曲都好好聽~!

2 Comments:

Blogger oakleyses said...

網誌管理員已經移除這則留言。

9:22 上午  
Blogger Unknown said...

網誌管理員已經移除這則留言。

6:03 下午  

發佈留言

<< Home