星期六, 5月 28, 2005

玻璃花之二 - 絆

求其講住D 先, 因為唔想斷左呢個題目.

編劇好鍾意寫D 男女主角細細個就有一種"絆"-日文: KIZUNA. 呢個TERM在日文黎講, 係講一種好難簡單講既關係. 例如父母與子女之KIZUNA, 就唔一定係父慈子孝, 例如父母好差, 都有KIZUNA.

套用響呢套劇度, 係講三個主角的KIZUNA. 而且係由細個開始已有. 我覺得響香港呢個環境比較難有D 咁既野. 就好似十幾年前睇"TOUCH"已經覺得香港邊得有D咁既屋俾你黎玩青梅竹馬? 就係咁~ 細個住石屋果陣仲好玩D, 真係可以出屋企門口就成塊地俾你玩. 跟住住屋村, 俾人管住晒, 出下去玩又話驚你學壞, 咁點會有得玩丫~ (突然間好感慨添, 唔好意思~)

不過其實我都要反省, 因為我份人不嬲都係比較COOL, 所以無呢D咁既野唔出奇, 各位住響香港屋村的朋友絕對有可能有呢種KIZUNA, 同D青梅竹馬拍拖戀愛結婚既, 不過我就未見過啦~

又咁離題添, 講返編劇, 點解咁鍾意寫呢種由細到大既關係? ANYWAY, 可能係一種補償心理. 就好似我咁, 如果第時走去寫小說, 都可能想寫下D 自己無既野~ (-_-) 又ANYWAY, 咁, 套野好睇咪OK囉!