星期一, 5月 09, 2005

公共電話

原來APM商場係無公共電話既, 大家千祈唔好唔記得帶電話去APM.

相對黎講, 又一城就多好多 (因為近火車站關係?)

我覺得打公共電話... 無論係地鐵站, 商場, 定係七仔都係好... 唔. 唔講個形容詞出黎啦. >^_^~ 最好就係, 響最繁忙既街道 (例如MK啦), 某間鋪頭度, 一路講公共電話. 仲要唔知點解, 會撞到熟人! 哈, 咁就真係好笑~ :D

(因為睇緊1993年的日劇, 當時係打公共電話... 無手提電話. 感覺係唔同. 現代人... 有左電話就乜都得. 乜都叫"無藉口". 我成日都由得電話無電, 但會俾老板鬧 -_-. 同埋俾人話. 點解電話一定要有電? 又一定要聽呢? ANYWAY, 手提電話既普及, 最大既影響就係電視劇無得再有 "SURECHIGAI - SURE違I" 既劇情啦. 唔明講乜就學下日文啦~)