星期四, 11月 04, 2004

心跳加速...

嗚.. 好辛苦. 自從尋晚成TEAM同老細食飯後 (佢強調呢個係一個JOB), 搭緊車已經覺得心跳加速好辛苦. 我要搵隻手去托住個心口先覺得好少少呀. 究竟我係食錯野定心理作用呀. 搞到我連學都唔返. 我好少走堂架!! (我讀緊"六年目"的日文啦~ 今年最後)

哈! 繼續講下"我本"先, 尋日果集, 李琳琳同邵美琪講"你上次訪問石叔係幾年前啦可", 好明顯係講錯左囉, 應該係"正叔"呀! 我見阿MAGGIE愕然, 但編導又唔嗌CUT. 一路ROLL落去, 唔係卦. 又唔係前幾日果集, 陳庭威同林楚麒撞左對白果場就話一TAKE過幾分鐘唔好叫佢地又由頭黎過又喊過就話即! 之前林利去林綺雯屋企, 林綺雯醉酒果度都有D 錯對白架~! D 編導好鬼懶...

今日都係唔講咁多, 因為要訓! 最後要講講, 我個"林夕歌詞分享"MAILLIST已經 RELEASE, 之前因為少人有興趣真係有D意興闌柵, 唔緊要啦, 少人就少啦~ 其實我在尋找佢的歌詞中已經得到唔少驚喜. 有D 更加係狂喜~ 機遇. 巧合. 遲D 有機會再分享啦.