星期六, 9月 20, 2008

MV 147

1.
2.
3.
4.
--
今期 MPW Book B 又講舊 TV, 想講...... 好多錯名:

程思家 (下? 思家? 搞錯...... 記者莫非不知名字的典故?)
葉潔卿 (research 都不做?)
輪流轉 (呢個真係唔識死, 明哥錯過一次的典故又不知?)
駱琳 (點呀? 呢個又錯!)

--
講下之前幾套睇左的劇先:

潮洲姑爺: 劇情真係唔掂囉. 真係"載譽"?

十九歲半的暑假: 點解搞咁多中學生上黎做, 感覺好似好戲量/前進進以前做果 d... 如果我知係咁, 可能唔睇. (btw, d 中學生 define 的所謂青春, 我都真係認同唔到)

小島情尋夢: 原來係美人魚變奏版, 男主角盧卓安先生原來係 apa 畢業, 但佢在 apa 時好似無擔過戲, "玻璃山"無印象有佢份. 反而佢好似好多年前上環的"六個尋找劇作家的角色"的演員喎~ 最搞野係兒童劇有兒童不宜的場面 (仲有, 男人負心娶第二個呢 d 情節應唔應該算兒童向呢又?)

頂頭鎚: just ok.

紐倫堡大審判: 好睇的翻譯劇. 如同同事所講, 林立三先生勁食 screws, 可能因為佢都好多年無演戲卦~

白雪先生灰先生: 估唔到 Y 先生演戲幾好 wo. 劇情係近年 w theatre 最紮實的一個啦. (應該是因為 Y 先生有份創作, 好"山水有相逢"的feel) 以中/英文講同一段對白拍戲呢個劇情, 係剛剛重播的"bangbang咁既聲"都有出現過!

0 Comments:

發佈留言

<< Home