星期日, 1月 22, 2006

HAMLET (3)

今日晏睇多場 (先見之明訂左兩場), (但CRASH左大汗推拿 -_-)

震撼少左... 男主角食左三次SCREW

1: "任你任你" -> 講左兩次
2: 同掘墓果條友對手時唔搭
3: "唔大"唔嗲唔吊

BUT, 真係好正的HAMLET.

(舊年 ? 睇俄文版 HAMLET, 鬼魂出場氣氛塑造非常好, 但語言障礙, 我又眼訓, 連 'to be or not to be'既俄文都聽唔到因訓左. 同埋... 掛住睇英字幕, 真衰)

大學時睇呢本書都唔明, 依家開始明了.

今次重睇, 係O岩的. 因之前訓左唔少, 同埋睇得DETAIL左.

63 蚊張飛睇咁高水準 production, 超抵! 不過APA的一年訂晒所有實驗劇場的飛都O岩架啦, 呢D名著訂多場 (我本來以為有A/B cast, 舊年 r&j 都係, 前年 medea, fiddler on the roof都係啦.. 但得一個CAST, 莫非陳健豪先生太 outstanding, 無其他同學可匹敵?) 就SAFE

明天再續.

0 Comments:

發佈留言

<< Home