星期日, 5月 01, 2005

睇劇一記

尋日去左西灣河睇話劇"流浪在彩色街頭", 係晏晝場, 話說我早一個鐘先買飛都買到.

去到發現原來成場得好少觀眾, 我坐第三行中間, 全行得我一個. 其實我唔係好鍾意咁, 因為我成日會睇劇"恰"著, 唔關套劇事... 我都唔想咁!

想講下陳曙曦先生真係好好戲, 眼神好出色. 之前睇佢"邊城"(首演)時, 謝幕時導演講野果陣,見到佢, 眼神好誠懇 (好多演員在謝幕時可以好唔集中架)

有時睇劇果陣見到咁少觀眾, 都唔會好似我在前個星期六, 即係見到前同學J偶像坐我隔離果日見到果D 咁無禮貌既"劇壇人士" (唔好講係邊個... 我驚俾人點相!)

咁講返正題先, 今次佢做到誠懇, 同之前套劇裡面既"悲傷", "憤怒" (好好演技!) 好唔同. 雖則套戲都幾玄, 我都唔係太明白成個劇情講乜, 但演員的確好出色! (聽日仲有一場呀!)
不過點解夜晚果場FULL, 日頭賣成咁? D 人星期六晏晝唔得閒?

仲有... 原來呢個劇團創團以來 (劇場工作室), 我得一兩套無睇過! (但點解同事細佬今次無份幫手?

好耐無POST咁長文! 都係果句, 其實我覺得係無人睇既! :P

(再講開又講, 好驚睇D 觀眾少既劇, 試過開兩面台, 我果面得幾丁友, 真係幾驚!)