星期一, 1月 31, 2011

MV 178

1.
2.
3.
4.
5.
6.

--
今日去左睇一屋寶貝 3rd run. (之前有睇 2nd run, 勁側座位, 無睇 1st run, 原因忘記了)
無上次喊得咁勁 (正常既), 見到黃先生在觀眾席......
陳康先生呢幾年真係做得好左好多. 仲記得十年前睇佢做"玩偶之家"... 毛管好"動".
今次佢因為做"留守太平間"而唔做"一", 真係失色...... (佢做"留"我都有睇, 九年前已經睇左兩次, 咁多年後換cast, 梗要再睇既......)

如無意外, 我都會幫襯埋"四川好人" 3rd run (前兩 run 都有睇)

星期六, 1月 29, 2011

MV 177

1.
2.
3.
4.
5.
6.

--
今期東周刊有趙增熹x林夕的兩頁廣告. 自從youtube有片之後(在九巴見過一次係官恩娜, 由於本人極少搭巴士, 只係咁o岩見到咋!!)

留意左兩個星期都未有, 今個星期東周有... 但一仔係張衛健, 唔係好明點解... 因為之前兩個星期的東/一係同一個人黎...... 分別係丁生同官小姐......

星期一, 1月 24, 2011

MV 176

1.
2.
3.
4.
5.
6.

--
三日睇五個話劇...... 香港其實好多文化節目~

星期二, 1月 18, 2011

MV 175

1.
2.
3.
4.
5.
6.

星期日, 1月 16, 2011

MV 174

1.
2.
3.
4.
5.
6.

星期日, 1月 09, 2011

MV 173

1.
2.
3.
4.
5.
6.

--
外遊一周.

星期六, 1月 08, 2011

期望你看見我做了的功課

先要利益申報, 作為一個廿二年前已是黎明迷的我, 從來沒有看過劉華的演唱會......

(先岔開一下, 我細佬之前問我點解佢細個會去睇黎明演唱會, 好簡單, 果陣我出CALL 機, 有飛送, 咪同佢一齊睇! 佢竟然話, 如果有得揀, 四大天王佢最唔想睇果個係黎生...... -_-)

本來今次都無諗過要睇, 但係有人搵我幫手買飛, 咁我又買黎睇下啦. (反正我乜都睇一餐...... 李宗盛周華健謝安琪都睇啦)

今次睇...... 真係有驚喜加感動...... 十之有八係舊歌...... 仲要係HIT果D. 雖然無迷過佢, 但作為九十年代的歌迷, 又點會唔識愛不完/一起走過的日子/末世天使/忘情水/我恨我痴心(呢隻係80年代)/流浪(呢隻都係80年代)/天天想你/你是我的夢....etc. 對於最鍾意睇懷舊show的我就最o岩啦!

記得當年 d 八卦雜誌最鍾意話佢唱歌唔夠學友, 跳舞唔夠城城...... 佢真係有俾心機去唱好 (記得佢以前唱電台show成日咪嘴) 又練舞...... 真係有做佢的功課!

當年另一個唔鍾意佢的原因, 係覺得佢太介意. 97年...... rthk 頒獎禮得個國語歌曲獎係俾聽眾投票選出, 呢 d 獎一定年年都係劉華拎, 因佢 d fans一定係咁投! 我當年...... 都幾"藐"呢樣野...... 依家諗返, 都覺得唔 o岩. 其實各人有各人的道行及造化, 各師各法, 無話乜係o岩乜係唔o岩.

從結果黎睇, 黎生98年演唱會夠咪嘴, 仲要辯護話因為唔想跳舞搞到唱唔好. 仲有黎生近年對佢班師奶fans的態度, 我有時會諗黎生 d fans係買錯左...... haha 而劉華就不愧係一隻"增長股". 佢話佢要佢 d fans 好驕傲咁同人講佢地鍾意劉華. 剩係呢樣野就值得人尊敬.

講返個show, 無錯係show......連band都見唔到...... 花的心思真係處處見到, 四面台都有"昇空"環節, 都有升起既台, 都有"椅". 四面分配的時間都差唔多. 半空螢幕無俾"綫"/"纜"遮住. 燈光/投影/dancers全部都好pro.

無錯, 佢就係做到咁公平, 咁面面俱圓, 你仲想要點? (所以話人大左睇野都唔同左, 以前我就係唔鍾意佢咁"mind")

我就真係...... 幾感動~ and cried...

--
p.s.1 (其實早好多年, 佢果 d "說教" 系列被人詬病既時候...... 我已經開始對佢改觀...... 正如夕爺所講, 邊個會俾佢寫"觀世音" d 咁既歌呀?!)


p.s.2 嘩 deanie 姐唱"赤子"! 我相信夕爺聽返可能會覺得斧鑿之痕太多..... 但"遠遠近近裡, 城巿高高低低間"一唱, 真係令人毛管動~ (我後面個x婆, 成場無聽佢跟劉華唱, 但就係咁晒野唱赤子!!)

星期二, 1月 04, 2011

音樂 話劇 詩詞和舞蹈

sorry 今日個題目係用左黃先生的歌詞~ 不過我想講我對呢幾樣野都的確幾鍾意睇/聽...... 好想quote~

(好彩黃先生無寫"時裝", 不是我杯茶~)

講返今日想講既野先.

五年前在周華健演唱會, 聽到首新歌"言之尚早", 唔知係邊個填...... 原來係黃先生...... 佢仲特登在訪問中重提呢隻歌...... 可能唔想多 d 人知......
我想講, 唔睇真係分唔到係邊個填...... 就如最近聽"陀飛輪"/"苦瓜", 點解同夕爺最近的"放下"題材有 d 似...... 我估係香港人真係需要反思一下自己的心靈需要...... 所以佢地都不約而同寫呢類歌.

星期日, 1月 02, 2011

20110101

@903 叱吒: moved by two songs today...

何妨任陰影壓下來 心晴朗 (whether you are happy or not, it's controlled by you. it's hard... though)
http://www.youtube.com/watch?v=QYIBTa0BNcM

人值得 命中減少幾秒 多買一隻錶 (i must not buy another luxury watch in 2011 for this line!!!)
http://www.youtube.com/watch?v=URUIcYDq3_I

林夕@小克插圖:

星期六, 1月 01, 2011

2011

happy new year~

昨晚得知某件事, 更加令我覺得之前的決定係無錯既~