星期日, 5月 03, 2009

MV 165

1.
2.
3.
4.
5.
6.

--
舞台劇獎公佈, 發現之前貼的黃小姐果然稱后, 然後好多人 google 左佢個名而入黎...... 恭喜晒~ 多謝帶 hit~

今日見 tbb ent news 台播舞台劇獎, 黃小姐個樣好愕然...... 都好 dramatic, 黎緊都買左佢有份演的"小人國2", 真係要俾心機~

--
看更: 真係訓左陣囉, 湯小姐跳艷舞真係幾好睇, 魯先生...... 做看更真係咁開心咩可以?

--
我們的華星時代: 劇本真係好夾硬, 王小姐的中性打扮, 但性格又咁少女, 好難信囉. 但, 每一位唱歌真係好聽, 搞到唱 k 都唱下隻"娃娃看天下" (唔係"愛"呀)

--
再見不再見: 好少坐咁高睇真係唔慣, 又訓左陣. 我覺得有 d 過譽囉.

--
火星人: 再次證明其實基劇在香港真係一定賣得的. 我覺得好睇, 不過演員 level 唔太平均, 男一講野成舊飯咁, 中大劇社出身? 其他 tbb 的演員好賣力, 值得欣賞. 尤其陳志健先生...... tbb 俾 d 機會佢啦~

--
只有香如故: 唉, 跳舞果場訓著左. academy 點訓練同學架? 好多同學都讀"呂"讀左做"女"...... 又, 呢套有好多"飲酒"場面, 可唔可以唔好個杯斟完俾呢個人飲又俾第個? 我明其實大家都無掂到口, 但太礙眼囉. 另一礙眼係, 雖然服裝走古+今feel, 但女一個 bra 扣可唔可以唔好現到咁? 令我無法投入"古代"世界囉(我知我係吹毛求疵) 女二起碼係見唔到囉. 服裝指導會否指導下呢?

--
醉香: 如同寫左落意見收集: 原來係四年前的"醉郷迷情"的第一part, 早知就唔睇囉. 同埋飲酒的問題如上一套.

--
睇緊日劇 SP: 警官之血, only finished first hour. 若葉龍也先生...... 如呢個 blog: http://www.wretch.cc/blog/angelaml/24648797 所講, 真係擔得起"妖媚蠱惑"呢四個字. sorry 我真係讚嘆到 O 晒咀 (香港出唔到呢款 talent, 因無 market) 佢唱果隻歌, 係 sally yeh 小姐的"紅塵"的日文版, 我查下sally 小姐的歌詞, 作曲係 traditional, 真係搞錯, 其實係大陸的"彩雲追月", 依家的大陸後生仔都識啦 (超女都有唱過, 我youtube search到, 不過其實我都要查先知既~). 連日本人都有落 credits: http://music.goo.ne.jp/lyric/LYRUTND76132/index.html 作曲的是任光先生 (即係香港係求其 d 架啦)

--
經典台剛剛播完"怒海孤鴻", 我不嬲都鍾意睇 jetcoaster drama, 呢套劇情咁激o岩晒我啦. 不過劇中講"抵疊"政策的1980年, 而法庭戲都有演83年, 點解演員屋企的月曆係1990年呢? 咪又係美術求其囉~