星期三, 7月 30, 2008

豬展......

第一天:

去 Lily Franky san 的講座, 原來有"同時通譯", 不過我無拎 headset, 本來我估可聽得明九成, 但由於 d 人將 headset 開得太大聲 (情形有如坐巴士時聽到唔知邊個位開到 mp3 機好大聲全車都聽到一樣), 搞到前面有日文, 後面播粵語, 有時仲有人整個英文, 三面 surround sound 好惡頂呀. (須知當年最憎唔同人在 lab 播唔同歌, 搞到頭腦分裂...... 我好唔得架~) 結果我估聽到八成啦......

Lily san 好"素直"同"優shii"~ 最不解係有讀者問佢媽媽死左之後點過......? 你想人地點答呢又? 真係好殘忍囉. Lily san 的簽名係每個人的都不同的! 你話佢知你叫乜名之後佢會用你個名畫公仔~ 我前面的日本讀者問我主持人講乜? (佢聽唔明中文, 主持人叫大家寫定自己個名先) 我話返佢知, 佢仲讚我日文"上手" :D



--
第二天:

去聽黎堅惠小姐 + 黃偉文先生的講座

之前都有買左佢地最新著作, 仲開始期期睇黎小姐的專欄 @MPW, EDMW, ME. 最後只拎左黎小姐的簽名. (本來想跟住睇下拎唔拎到黃先生既簽名, 不過佢無簽晒全部人的就走左, 始終都係無~ 可能響我心中, 喜歡黎小姐多一點~)



--
第三天:

去到時都差不多三點 (去灣仔的時間比前兩日耐左!!)



--
精選呢三張相, 共通點係 "動手". 究竟我部相機係咪 shutter time set 錯左?

--
P.S.: http://www.lcsd.gov.hk/CE/CulturalService/filmprog/chinese/2008ewave/2008ew_schedule.html

希望可以睇到 1-2 場, 到時再同 同事 交流 :P

--
周六看 APA 的"雷雨" (原來仲有人唔知呢個係乜故仔, 我仲以為係人都睇過"喜劇之王"啦起碼都), 舊年的套票唔記得訂 (好似前年開始都唔記得), 搞到首映時 FULL HOUSE, 依家在"國際綜藝合家歡"重演即刻買飛. (APA 連續三年在 "國際綜藝合家歡" 上演 HAMLET/菲爾德/雷雨, 其實會唔會嚇親細路? 我驚細路唔明點解四鳳唔可以嫁周家大少囉. 講開又講, 呢三套都有 D MOTHER COMPLEX 情節......)

文瑞興小姐由 "男捉女" 的 "靚女" / "在那遙遠的星球,一粒沙" 的 "母親" / "雷雨" 的 "魯媽", 睇到有進步. (我估佢增肥廿磅做魯媽, 如果唔係, 咁即係化粧太好囉) 擺落我的 'SEE LIST' 先~
(MY 'MUST SEE' ACTOR/ACTRESS LIST)

--
黃子華先生做 'ART' (點解譯"男磨坊"?). 剛 o岩 REP 先演完 (直譯"藝術"), 劇本好, 而另兩位演員鄧偉傑先生及陳淑儀先生我都喜歡~ 希望買到飛, 個人估計, 角色的分配:

REP 的周志輝先生 = 陳淑儀
REP 的潘燦良先生 = 黃子華
REP 的辛偉強先生 = 鄧偉傑

(之前辛偉強憑呢個劇拎 BEST ACTOR, 會唔會黃子華想做呢個角色多 D 呢又? 發揮大 D?)

星期四, 7月 24, 2008

新書情報......

http://www.hkbookcity.com/showbook2.php?serial_no=137762

今日去商務 (未去書展) 已有賣. 內容是 mpw / apple / um 的專欄選集. (未 check 真, 不過好似無選 ew 的). 不過夕爺果然記性不太好...... '序'裡面寫該是 95 年寫的專欄, 應該是 00 年的......


兩則舊聞:

http://www.hkbuddhist.org/ambassador/main.html#200801

http://mib.moker.com.tw/main/article.php?maga_id=00001&vol=0311&id=000010311002
(呢本香港應該有賣, 仲要係 HKD35, 計落平過新台幣訂價, 可惜知得太遲. 有心人可到中圖 copy)

星期一, 7月 21, 2008

MV 143

1.
2.
3.
4.

--
好彩在保費進入下一個 range 前落左張單......

--
c u in the bookfair la~