星期四, 9月 27, 2007

MV 117

1.
2.
3.
4.
5.
6.

星期三, 9月 19, 2007

MV 116

1.
2.
3.
4.
5.
6.

--
"生娘不及養娘大"重播:


第一段歌詞都幾感慨...... 果個時期的 ATV 主題曲, 好多都係咁既 tone + 手法, 就係對比......

星期一, 9月 17, 2007

MV 115

1.
2.
3.
4.
5.
6.

星期四, 9月 13, 2007

今日收穫

Concert 見到夕爺坐在 paco 果行的邊邊, 好似係一個人黎睇喎~ (又係綠色果件褸)

--
提一提, tvbw book b ms vicky fung 的訪問有一張 '十二金釵' 後台相, 即係呢篇 (http://mmlinx.blogspot.com/2007/03/blog-post.html) 裡面見到佢去緊後台之後的事......

--
勁勁勁! 之前提過我隔離位同事的長輩親戚係前輩歌手 (夕爺都填過佢的詞), 跟住原來另一位隔離部門的同事係大導演的公子! hoho 我的同事仲問佢, 之前果部戲有無佢的影子在部戲裡面架. haha

星期二, 9月 11, 2007

MV 114

1.
2.
3.
4.
5.
6.

--
New look:


--
戀愛在乎未來 若然未來 亦無謂悲哀

唔知劇場的林導演會不會覺得呢句比得上"過去會過去的"呢?

--
JSG 字幕: "甚麼花 會一直未霉爛"
sorry, 有 "u" 音, 唔係網友聽寫的"靡爛", 又或者要用呢個字, 先可以咁 "real and raw feel"

星期一, 9月 03, 2007

聽寫的困難

首先要多謝各方人士報料, 明天 (mon) 仲有重播: 1325-1355



--
可惜, 之前唔知 29/8 有 function, miss 左 tbb 娛聞台, 唔知有無播到呢? (至於 cable, 係因為我每日都會"無差別"錄影咪有囉~)

--
內地的website好勁, 真係乜歌都可以online聽到, 但要聽寫歌詞, 真係好難!!!