星期三, 8月 31, 2005

寫兩隻字先.

尋晚訓覺開始頭痛. 好難訓得著. 今朝起身本來無事啦, 點知一上巴士坐低又痛, 痛足成日.

係一個SIGN! 俾老細卒 :(

夜晚睇中英劇團的"孤星淚", 精彩!
盧智燊先生繼"女大不中留", 另一感動我的演出.
(勁.. 可以抱起盧俊豪行黎行去!)

胡麗英小姐, 由APA時已覺好好. 尤記得"易角"時, 旁邊觀眾話 PRO, 同意! 不過.. 好似好瘦!

星期六, 8月 27, 2005

無MOOD...

幾日無寫添

星期二先發現星期一晚無厘頭亞記播"李清照", 點解? 襯"天堂鳥"就黎大結局, 黎個古裝+時裝劉雪華雙併?

無錄到... 只有星期二晚錄到 (成套野得兩集~)

至於尋晚, 就有套"丈夫離家出走了". 仲騎呢, 都唔知邊個做!

星期日, 8月 21, 2005

安徒生童話

去睇DANCE之前, 唔該唔好連"美人魚"都唔知係乜卦??

星期五, 8月 19, 2005

讚人要到POINT...

唔好成日三幅被, 或者只係識講, 好正呀! 咁.
好行架!

星期一, 8月 15, 2005

續昨

http://s26.yousendit.com/d.aspx?id=2SYHYEUML7VIC0FFPJ0B7AKVQA
http://s26.yousendit.com/d.aspx?id=31EPUHWJ4U9UV36OEB1BHA1ER9

拿.. 我唔知會VALID到幾時架~

星期六, 8月 13, 2005

真係... 好CUTIE!

睇緊呢套 Kids' WB! 華納動畫天地一屋奀皮鬼, 真係笑X死.
BLOO 真係好CUTIE, 又衰格, 好攪笑! 同KERORO一樣咁CUTIE :D

同埋, 張振聲先生的配音, 無得彈! 呢套動畫在日本播時, 日本仲有FANS寫BLOG添: http://www2u.biglobe.ne.jp/~massange/cgi-bin/blosxom.cgi/toon/fhfif/tbl.html 香港就有乜好野都無人理架啦~ 仲有, 記得8月28日要睇有線電影一台重播的"醬爆武林", 笑X死!

遲D 就黎重播果陣, 等我 upload FILE俾大家聽下, 痴線架~ 哈~

星期五, 8月 12, 2005

買野要知掟...

上次都講過KK商場買內地版韓劇貴啦, 不過我上次去信和買其實都係買貴左. 我唔記得左去北角買仲平!

話說今日見到有男人去KK商場買"哈佛"DVD, 果間野有三款PACKING的版本, 問店員有乜唔同, 其實無, 不過大陸野係咁.

個男人仲問有無廣東話的版本 (即係有線依家播果個). 我之前都讚過今次有線譯得好, 配音亦好. 唔怪得條友想買既. ANYWAY, 大陸版就梗係無廣東話版啦. 不過佢仲買. 仲買左百幾蚊! 在北角可以買到三套啦! 所以話, 買野要知訂~~

This is for myself -> ^O^~

星期四, 8月 11, 2005

靈光一閃!

唔... 點解呢期又鍾意睇金來沅? 因為佢氣質好似小田切讓 :D

星期三, 8月 10, 2005

Kids' WB! 華納動畫天地一屋奀皮鬼

http://www.cartoonnetwork.com/tv_shows/fosters/

好好笑! 有有線的快D 睇!

星期二, 8月 09, 2005

micchy's movies

476 titles I have rated.

星期日, 8月 07, 2005

有線今次好野~

講既係剛剛播既"哈佛愛情故事"第9集, 原文係李秀茵同金賢宇講, "想要 '愛' " -> 即係要搞野..

有線譯左做要賢宇 "做我的男人". 非常好! 程度剛剛好!

星期五, 8月 05, 2005

記性太好

所以咁多年黎考試都無乜問題, 不過好慘就係好驚無啦啦響D 廣告度聽到電話號碼, 我記得架!

所以五年前睇舞台劇"拾香紀", (當時未睇原著), 硬係覺得好古怪. 因為... D 歌D 時代亂咁黎.. 一時新一時舊, 對於記得晒所有歌既年份既我黎講好辛苦.

所以... 今日去三聯買左"八王子"上集黎睇, 因為見到係懷舊的小說. O岩O岩睇到主角響"郭富城出左國語碟未出第一隻廣東碟"既時候, 心裡面即刻彈左出黎 ->

quote 心聲
"咁即係91年啦"
unquote 心聲

但之後有個角色話"張學友的愛火花", ->

quote 心聲
" 搞錯呀, 愛火花係92年尾, 隻碟既第一PLUG黎架嘛! 第二PLUG係叱chak 4 個星期冠軍歌 還是覺得你最好 丫嘛! (即係日劇"難得有情人"插曲 米米CLUB "愛 shiteru" 改編嘛, 仲有係李國祥當年話自己本來有得揀呢隻歌黎改編, 但 more like Chage & Aska 既 "夢KARA夢E", 要左黎改左做"餘情未了", 但佢唔後悔喎!")
unquote 心聲

其實... 資料搜集可唔可以做好D? 我真係好 "Kodawaru" (日文... 夾硬譯既話可譯"拘泥", 但 "Kodawaru 之味" 可解對自己有要求, 執著而造出的味道. 所以呢個字並非貶義, 而"拘泥"好似硬係貶義詞囉)

無.. 係咁囉.

再後記... O岩O岩睇到P.150. 黎明出"我愛ICHIBAN"後.. 即係93年啦, 鄭伊健又點會"仲主持緊兒童節目"? 90年已經拍"燃燒歲月"啦~ 89年仲係王靖雯 FIRST PLUG"無奈那天"MV男主角添.. 唉!

星期四, 8月 04, 2005

天意如此?

上THUR去信和時買雜誌見到W創作社的導演先生, 非常之有禮貌! 點解佢團經常用既某位人士咁無禮貌? (唔好問我係邊個.. 請睇返APR月頭果篇, 不過都無講過是誰!)

上禮拜四本來諗住行完去PP換野行埋去AC買"梁祝"飛, 諗諗下六點半過後先去唔知係咪閂左又無去. 星期六晚去左沙田睇野, 早左去到諗住行去通利買飛. 點知原來搬左位, 又搵唔到, 行到去O岩O岩七點三十二分, 遲左兩分鐘無得賣! 咁問下個姐姐仔仲有無飛, still has, 咁諗住星期日去買, 點知己經賣晒! 學某人話齋, 天意~? 算啦咁~

P.S.: 睇緊有線播"哈佛愛情故事", 點解人地製作咁認真, 可以一集DUM咁多$$出黎拍? 去美國拍留學生活... 香港電視台,可唔可以咁拍? 香港D 演員肯唔肯去學英文? 雖然韓國人講英文講到好似日本人講英文咁, 起碼睇到係有努力過. 不過呢套劇情有D 牽強既~ 無乜理由哈佛LAW SCHOOL最勁的人都係韓國人, 我估點都有中國人卦! (咁我都明, 韓劇嘛!)

前日都講左, 韓國主角可以咁"驕揚跋邑", "趾高氣揚"地充滿自信. 而且男主角果D 少少"強引" (日文詞) 真係勁MAN. (又講開少少, 之前見過有個日本FANSITE, 講"天國的階梯", 話某集誠俊哥的對白 "唔使問, 只要跟住我就得!" (大意) 係"對白的王道", 簡直不能再同感. ---- 硬生生用英文直譯黎寫 -_-~)

同埋韓劇拍得好SEXY係好多主角CLOSE-UP. 呢套都好有"人性", 成日影男主角的"慾念". 影佢想錫女主角... 我覺得港劇響呢方面個個男人都係聖人囉. 我以前D U同學同埋同事都成日同我講, "男人個個都係HAMSUP架, 唔HAMSUP果個都係扮野!" 咪係咁囉! (雖然我無辦法去證明呢件事, 各位不妨發表下意見!)

星期三, 8月 03, 2005

驕陽跋扈

好耐無在港劇睇到呢樣野. 但在韓劇經常可見.

香港人無自信?

星期二, 8月 02, 2005

輕佻?

我真係好憎D 人輕佻.

輕佻? 你有無陳冠希咁靚仔先啦?